PRESENTATIE PITPAS ENTHOUSIAST BEZOCHT

Geplaatst op woensdag 5 maart 2014
Overtuigd en vol passie opende Eric Damme -Damme Optiek- op dinsdagavond 4 maart 2014 de presentatie van de Pitpas.

Als voorzitter van het nieuwe Pitpartners (voorheen Middenstandsvereniging Kesteren) sprak Eric Damme over het bewust maken van het koopgedrag van de inwoners van Kesteren. Het belang van 'Kopen in eigen dorp' staat hier dus centraal. Vandaag slim kopen in Kesteren is namelijk ook investeren in onze en uw toekomst, aldus Eric Damme.

Het doel van Pitpartners Kesteren is om samen met de inwoners van Kesteren de leefbaarheid hoog te houden. Om de inwoners van Kesteren te enthousiasmeren is de Pitpas bedacht.

Pitpunten
Tjerk Boorsma -Novy Boorsma- nam het stokje over en legde aan de aandachtend luisterende aanwezigen uit hoe de Pitpas in zijn werk gaat en wat het doel is van het sparen van Pitpunten. Op zijn verhaal kwamen er positieve reacties van de aanwezigen Pitondernemers die mogelijkheden zagen voor de Pitpas. Tips, ideeën en meningen werden dan ook direct uitgewisseld. Ook werd er toegelicht hoe men op creatieve wijze kan sparen voor verenigingen. Zo liet Tjerk Boorsma weten een goed idee te hebben liggen maar waar hij nu nog niets over kwijt wilde. "Wordt vervolgd, maar het is leuk", sprak Tjerk.

De Pitpas is aangesloten aan een slim spaarsysteem. Om dit spaarsysteem verder toe te lichten waren Joke van den Broek en Maxime Baars van de Loyalty Group bij de presentatie aanwezig. Zij wisten technische details over de werking en de mogelijkheden van het spaarsysteem in duidelijke en heldere woorden toe te lichten.

Ook wisten zij tips te melden die een positieve bijdrage zouden leveren aan het gebruik van de Pitpas. Zo komt er een mogelijkheid voor -aanmelding voor nieuwsbrief- voor de niet Pitpashouders om toch op de hoogte te kunnen blijven van nieuws en aanbiedingen. Middels deze nieuwsbrief kan men zich dan alsnog online inschrijven voor de Pitpas.

Pitpartners online
Om zowel Pitpartners als de Pitpas een platform te bieden presenteerde Joni Simon Peña -jsp reclame- de website; www.pitpartners.nl. Deze website biedt o.a. de mogelijkheid om de aangesloten Pitondernemers een profiel in te richten en te beheren, product of dienst te presenteren en online kenbaar maken dat ze tevens aangesloten zijn bij de Pitpas. Dit laatste kan middels een pull-down menu aangegeven worden.

Net als het winkelen in eigen dorp is Joni Simon Peña van mening dat vooral het bieden van een platform aan de aangesloten Pitondernemers, een positieve bijdrage zal leveren aan de bewustmaking en leefbaarheid van Kesteren. Bezoekers zullen dan ook middels www.pitpartners.nl op de hoogte blijven van al het nieuws rond het 'Slim kopen in Kesteren' en de aantrekkelijke aanbiedingen.

Het slotwoord van de avond kwam wederom van voorzitter Eric Damme. Die samen met de aanwezigen terugkeek op een enthousiaste, informatieve maar vooral gemotiveerde avond waar kansen liggen voor een leefbare toekomst in Kesteren. Die toekomst begint hier; slim kopen doe je dus in Kesteren.

  

PITPARTNERS FACEBOOK

Nieuwsbrief

PITNIEUWS

ADVERTENTIES
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie
advertentie