Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Pitpas? Hier vind je een overzicht van de veelgestelde vragen
over Pitpartners en de Pitpas. Wellicht zit jouw vraag er ook tussen. Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op.
  • Pitpas gestolen of kwijtgeraakt?

    Het beste kun je gaan naar de Novy Boorsma, de manager van de Pitpas.
    Als je gestolen of verloren Pitpas geregistreerd was kun je de gepaarde Pitpaspunten over laten schrijven op een nieuwe Pitpas.
    De aanschaf van een nieuwe Pitpas bij diefstal of verlies kost € 2,50.
    Was je gestolen of verloren Pitpas niet geregistreerd, dan is je Pitpas niet meer vindbaar en zijn je Pitpunten verloren gegaan.
    Wel kun je een nieuwe Pitpas aanschaffen bij iedere Pitpas ondernemer voor € 2,50
  • Is het registreren van Pitpas verplicht?

    Je bent niet verplicht om je Pitpas te registreren, maar het is wel verstandig.
    Registratie is wel vereist als je de Pitpunten wilt verzilveren bij een Pitpas ondernemer.
    Ook bij verlies of diefstal kunnen de gespaarde punten op een geregistreerde Pitpas, worden overgezet op een nieuwe Pitpas.
    Als een Pitpas niet geregistreerd is, dan is je pas niet meer terug te vinden en gaan je gespaarde Pitpunten verloren.
  • Blijven mijn gespaarde Pitpunten altijd geldig?

    Ja. jouw gespaarde Pitpunten zijn onbeperkt geldig. Je bepaalt wanneer je de gespaarde Pitpunten verzilverd. Ter bescherming van jouw gespaarde punten is het wel verstandig om je Pitpas te registeren.
  • Hoe kan ik sparen voor een vereniging?

    Bij de registratie van je Pitpas wordt de vraag gesteld of je wilt sparen voor een vereniging.
    In het uitklapvenster staan de bij ons geregisterde verenigingen vermeld en kun je kiezen voor welke je wilt sparen.
    40 % van je gespaarde punten gaan naar de vereniging en 60 % spaar je voor jezelf.
    Staat jouw vereniging er niet bij? Laat het bestuur contact opnemen met Novy Boorsma, de manager van de Pitpas.
  • Bijschrijving Pitpunten klopt niet, hoe kan dat?

    Je hebt bijvoorbeeld voor € 500 gekocht. Hier horen 500 Pitpunten bij. Er zijn er maar 300 Pitpunten bijgeschreven op jouw Pitpas. Hoe dat kan? Waarschijnlijk spaar je voor een vereniging. Hierdoor wordt 60% van de bijgeschreven Pitpunten op je pas bijgeschreven en 40% bij de door jouw gekozen vereniging.
    Bij jouw gegevens op deze website kun je zien voor welke vereniging je spaart.
  • Hoe kan ik mijn Pitpas opzeggen?

    Verstandig is om je gespaarde punten in te leveren bij een Pit-ondernemer, zodat jouw Pitpas leeg is.
    Daarna kunt je je pasje vernietigen of inleveren bij de manager van de Pitpas (Novy Boorsma) zodat je persoonsgegevens gewist worden.
  • Hoe kan ik een nieuw Pitpas aanvragen?

    Is jouw Pitpas beschadigd en daardoor onleesbaar geworden? Dan is het eenvoudig om een nieuwe Pitpas aan te vragen. Bij schade van de Pitpas kun je deze gratis over laten zetten op een nieuwe Pitpas met behoud van je gespaarde Pitpunten en je gegevens. Je krijgt wel een nieuw Pitpas nummer.
    Wel is het noodzakelijk dat jouw NAW gegevens volledig zijn ingevuld.
    Dit kan alleen bij Novy Boorsma, de manager van de Pitpa
  • Hoe werkt het sparen van Pitpunten?

    Bij besteding van elke euro krijg je 1 Pitpaspunt. Dus bij aankoop van bijvoorbeeld € 4000 euro krijg je 4000 Pitpunten.
    Deze gespaarde Pitpunten kun je op elk gewenst moment, geheel of gedeeltelijk verzilveren voor goederen bij iedere Pitpas ondernemer. De gepaarde Pitpunten blijven onbeperkt geldig.
  • Kan ik ook via mijn smartphone Pitpunten sparen?

    Ja. Dat is mogelijk. Op de website bij: check je Pitsaldo druk je na het invullen van de inloggegevens op: Jouw gegevens aanpassen.
    Bij de onderste vraag: Ik wil graag de Loyalty app download links en inloggegevens per e-mail ontvangen zet je het vinkje aan en klik je op opslaan.

    Check ook even of het juiste mailadres bij u gegevens staat. In uw mail ontvangt u een activatiecode voor de Pitpas app. Via uw Playstore download u de Pitpas app en voert u de ontvangen gegevens in.
  • Kan ik 2 Pitpassen aan 1 adres koppelen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk.
    Wel kun je de Pitpas app downloaden op je telefoon.
    Zo kunnen jullie beide sparen op 1 Pitpas. 1 persoon met de fysieke Pitpas en 1 persoon met de Pitpas app.
    Voor de procedure zie een vraag hierboven.
  • Check je Pitsaldo

    Je hebt al inkopen gedaan en dus ook al de nodige Pitpunten gespaard.
    Wil je weten hoeveel Pitpunten je al gespaard hebt? Check je Pitsaldo.
Uitgelicht
Specialisten in ons vak
Bakkerij Huibers
Met enthousiasme en toewijding werkte hij verder aan zijn winkel en ontwikkelde hij een uitgebreid assortiment aan brood- en banketproducten.

Lees meer
Specialisten in ons vak
De Pitpas. Heb je hem al?
De Pitpas. Heb je hem al?
In Kesteren maken we het winkelen graag leuker voor jou als klant. Maar proberen we met onze diverse activiteiten ook mensen met elkaar te verbinden om zo de onderlinge samenhang in ons dorp te vergroten. Daarom hebben wij onze eigen Pitpas. Een spaarpas voor jou en daarmee een steuntje in de rug voor jouw vereniging.


Lees meer over de Pitpas
Altijd in jouw voordeel
Aanbiedingen Pitpartners
Aanbiedingen Pitpartners
De Pitpartners bestaan uit diverse winkels en bedrijven. Ieder met zijn of haar eigen expertise en assortiment met regelmatig bijzondere en gunstige aanbiedingen speciaal voor jou. Om het overzichtelijk voor je te maken vind je ze hier allemaal terug..


Naar de aanbiedingen
Van korting tot koopjes
Agenda



Agenda overzicht
Wil je niks missen van onze activiteiten, meld je dan aan voor de nieuwsbrief

Geen spam, wél inhoud.
Ja, ik wil op de hoogte blijven

Je gegevens worden enkel gebruikt voor het toesturen van informatie door Pitpartners en wordt niet gedeeld met derden.


Kesteren